lørdag den 22. oktober 2011

Jeg lukker ned nu.

Jeg tror det er tid til at lukke min blog ned. Jeg tror at jeg måske starter en ny når jeg bliver ældre.
Jeg tror jeg lukker ned fordi, jeg ikke rigtig har nogen at skrive til.
Jeg har kun mig selv at skrive til, som andre nok ville synes var nok. Men sådan er jeg ikke. desværre.
Jeg har brug for at andre også læser, at den ikke er usynlig, og det kan jo kun være min skyld at jeg kræver det(-:
Ja, måske er det enlig kun mig. Jeg tror kun det er mig. Jeg kræver meget. I hvert fald lidt mere end normalt når det gælder blogning.
Og det kan jeg sgu ikke gøre noget ved.

Jeg har heller aldrig været tilfreds. Med bloggens udseende eller indhold.
Jeres blogge er så flotte!(-: Jeg har specielt været meget fasineret af 'Life og Lize's blog 'Lad os danse lidt endnu' . Dig vil jeg fremover stadig være fast læser af!

Jeg tror heller ikke at min blog har matched min personlighed. Mig.
Alle mine indlæg har nærmest været en stor fed løgn. Jeg har jo ikke skrevet om det hårde, svære, og dårlige ved livet. Som der jo er her.
Som f.eks. er mine forældre været skilt i 2 år. Det har ikke været andet end et helvede for mig. Jeg græd hver nat hos min far af ensomhed. Jeg har gået til psygolog. Også er min farmor også lige død..
"AAAlt er peerfekt! Liivet er perfekt!"
At alt er perfekt. Det er det jeg har skrevet om! Og det kan heller ikke være andet en min skyld(-:

Ja, hvorfor jeg enlig har skrevet så meget nu, er mig en gåde. Hvorfor enlig, Rachel?
That's what life is. A big fat riddle.


Ps. Hvis du har modtaget et  på din blog i en kommentar og er havnet her bagefter så betyder det bare at jeg rigtig godt kan lide din blog.


Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes er en god blog. Hvordan den blog skal se ud og indholde. Derfor holder jeg bloggen åben. Jeg
skriver bare ikke på den. Hvis i ser dette indlæg så håber jeg i vil bruge lidt tid på at hjælpe mig, med denne anden gåde for mig.

Vi ses måske.
Rachel. 
♥.

12 kommentarer:

  1. Hej Rachel, tak på <3'et på min blog! Jeg er rigtig ked af at se at du stopper med at blogge :(

    Jeg synes du skulle fortsætte, og så som du selv siger ikke 'lyve', men bare skrive fra hjertet ! <3<3<3

    http://amalie-maria.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tusind tak for hjertet på min blog. Det betyder faktisk mere end du lige aner! :-)<3
    En god blog for mig er kendetegnet ved; hygge, god tekst, velformuleret, lidt billeder(ikke overload), humor, personlighed og en ordenlig klat selvironi!
    Jeg vil glæde mig til at se, om du en dag dukker op i Blogger-verdenen igen :-)
    Og igen: TAK TAK for dit hjerte! :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for hjertet, det blev jeg meget glad for. Jeg forstår fuldt ud at du stopper med at blogge, hvis du ikke føler dig inspireret til det længere, også selvom jeg godt kan lide din blog :) Det tager lang tid om, at finde ud af hvordan ens blog skal være, jeg var heller ikke tilfreds med min blog i starten, og den har ændret sig meget siden jeg oprettede den :)
    Jeg håber vi ser dig herinde i blog-verdenen igen :) indtil da, held og lykke fremover :) <3

    SvarSlet
  4. Tusind tak for hjertet, det blev jeg rigtig glad for, det fik smilet frem på mine læber. Jeg har fuld forståelse over, at du vælger at lukke ned for bloggen. Det kan altid mærkes, når bloggeren ikke er inspireret længere eller egentlig ikke gider mere. Så kan man ligesågodt stoppe mens legen er god, ikke? :)
    Og så spørger du, hvad en god blog er. I mit hoved er en god blog en, der afspejler bloggerens personlighed, og hvor det virkelig skinner igennem. Jeg kan godt lide billeder, men det er ikke nødvendigt, og så kan jeg godt lide, når det ikke kun er lutter lagkage, der bliver skrevet om. Jeg kan godt lide, når folk er ærlige omkring deres liv, for det betyder, at de står ved det, der er sket eller det, de har gjort. Det kan jo alligevel ikke laves om, så hvorfor ikke bare fortælle det til verden og lade det være en del af ens personlighed, i stedet for at låse det inde og skamme sig over det. Jeg ved fra mig selv, at det mange gange også er rigtig rart at få fortalt nogle om det, man føler sig meget bedre tilpas.
    Jeg tror, din blog ville have været mere interessant og anderledes, hvis du havde fortalt om dine nedture også, hvis du havde sat dig ned og skrevet, hvad du inderst inde føler. Så ville folk tænke "hey, hun er sej, hun tør skrive om sit liv, selvom det ikke er perfekt og selvom hun er ked af det". Dét, synes jeg, er sejt. Når man tør skrive om ens liv, uanset hvordan det ser ud.
    Held og lykke :)

    SvarSlet
  5. Sødeste Rachel. Hvor blev jeg glad da jeg læste dette indlæg! Der findes virkelig ikke ord for det smil, der bredte sig i mit ansigt, da jeg læste, at du kunne li' min blog. Jeg er selv ikke helt tilfreds med min blog, og synes alle andres virkelig er unikke og meget flottere end min. Men jeg har valgt i stedet for at gøre som alle andre, at lave lidt min egen version af en blog, så den blev mere personlig - så at du skriver hvad du gør, får mig virkelig til at blive stolt over det arbejde, jeg har lagt i at lave den. Endnu engang tak - min dag blev så meget bedre af dine søde ord :-)
    Al lykke fremover. Jeg håber du giver besked, når du begynder at blogge igen :-)
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Millioner tak!♥ Nu er det min tur til at blive glad!(-:
    Jeg har stadig ikke vendt mig til at jeg er ikke-blogger.

    Amalie-Maria: Det var så lidt!♥ Det kan kun være din skyld, at du har fået hjertet(-: Tak for dine søde ord!

    Lise: Det var i hvert fald så lidt!♥ Det er dig der kommer med de gode indlæg. Tusind tak for de skønne tips! Dem vil jeg bruge når/hvis jeg starter en ny blog(-:

    Nanna: (-:Det var såå lidt!♥ Du kan ihvertfald være rigtig stolt af din blog! Tak, tak, tak! Det er super at du gider at hjælpe mig(-:

    Millarikke: Hihi, Det er et velfortjent hjerte du har fået dig!♥ Det er deejligt, at du kan forstå mig(-: Tusind tak for tipsne! Det var også det jeg synes der var galt med min blog(-: Dét synes jeg også at din blog indeholder. Og tak for de søde ord!

    Lize: Sødeste Lise!♥ Jeg kan da slet ikke forstå hvorfor du ikke kan lide din blog. Jeg synes at idéen med at der er billeder ved hver etiket er rigtig god og flot! Tak for tipsne, dem vil jeg bruge. Tusind tak, og jeg skal nok skrive til når jeg begynder igen(-:

    Det er rigtig skønt i gider at hjælpe og skrive jeres søde ord! Jeg vil fortsat være jeres faste læsere(-:
    I er skønne!

    Xoxo Rachel.

    SvarSlet
  7. 1000 tak for hjertet! ♥
    Helt fantastisk at komme herind og så er der en lille besked til alle os der har fået et hjerte - smukt!

    Jeg kender godt til det med at alt er perfekt på bloggen, men det kan måske bruges som et frirum hvor folk ikke nødvendigvis behøver at vide at det dårlige - sådan har jeg det - bloggen er stadig 100 % mig! Jeg bruger bare mine veninder når jeg er ked af det i stedet. Forstår du hvad jeg mener?

    Jeg håber at du starter en ny blog som du føler at du kan stå 100 % inde for. Det er en skøn verden at være en del af og jeg skal nok læse med. Så skriver du i hvert fald til én - og sikkert også mange mange flere :)

    Jeg håber du snart får det bedre. At ens forændre skal skilles er det værste. Det tager tid, men du skal nok helt igennem. Derudover er jeg meget ked af at høre at din farmor lige er død. Husk at det er helt okay at græde ♥

    Den her besked blev lidt lang. Men jeg håber at du vil overveje at blive her i 'blogger-land'. Måske trænger du til en pause, men håber at du kommer tilbage!

    Mange kærlige hilsner
    Michelle
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Kære Michelle!(-:
    Det var da i hver fald så lidt♥
    Ja, jeg forstår det godt. Jeg bliver bare nød til at bruge det som et frirum - hvor jeg kan være 110% ærlig! Det kræver jeg desværre..

    Tusind tak for opbakningen(-: Ja, jeg kender alt for godt hvor dejligt det er. (-:

    Tak, tak tak! Det betyder så meget at du forstår!(-:

    Xoxo Rachel.

    SvarSlet
  9. Kære Rachel! Jeg har først lige idag fundet hjertet på min blog ved en tilfældighed og jeg undrede mig noget, indtil jeg klikkede ind på din blog og så dit jeg-lukker-ned-nu indlæg. Det du skriver er noget jeg kan genkende i mit eget blogger-liv.. fuldkommen!
    - Selvom jeg ikke er meget for at indrømme det, var den grundlæggende grund til at jeg startede min blog, for at vise andre hvad jeg kunne, for at imponere andre, for at blive rost og for at blive set og husket inden for blogger-verden.. det var ikke for min egen skyld jeg gjorder det, det var for andres! Jeg prøvede og prøver stadig at finde ud af hvad der gør en blog til en "god blog", du ved, en som alle vil følge og roser til skyerne... men samtidig prøver jeg hårdt at lade være med at gøre LIGE PRÆCIS DÉT, fordi jeg godt ved at det ikke er den rette motivation og jeg synes i hvert fald ikke det er den rette ånd at gøre det i. Men selvfølgelig kan jeg følge dig i det med at man ikke føler sig lyttet til, man føler at der er ingen der læser ens indlæg og så motiveres man bare ikke til at skrive, men man må nok bare blive ved og så gøre bloggen HELT til sin egen og ikke tænke på hvad andre kan li' og vil ha'! (:
    Dét er mit gode råd til dig (og mig selv, faktisk) - Ha' en blog for din egen skyld, ikke for andres. Vær dig selv og skriv LIGE hvad der falder dig ind.. Du skal ikke tænke på hvad andre synes er en "god blog".. tænk på hvad du selv synes er en fed blog! ;)

    Rigtig stor tak for hjertet - Det gjorder mig virkelig glad!

    P.s synes du skal begynde at blogge igen en dag, men kun hvis du virkelig har lyst til at gøre det - for din egen skyld.

    Knus Anna Sofie - http://keep--up-with--me.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Kære Anna Sofie!

    Jeg forstår 100% dét med at blive set, og husket! Du beskriver perfekt det jeg mener!:-D Jeg har altid beundret de store bloggere, og ønskede at blive en af dem, men det er måske præcis dén tanke der bremser det? Man skal jo nok heller ikke være en total kopi af en af de store..
    Ja, jeg tror bare at jeg skal ha' noget tid at tænke lidt i, også starter jeg igen.

    Det var så lidt!(:

    Det er SÅ lækkert at du gider skrive så langt en kommentar til mig! Jeg er dig dybt taknemmelig!(-: ♥
    Xoxo Rachel

    PS. Undskyld jeg ikke har svaret i så lang tid. Jeg tjekker jo ikke bloggen mere(-:

    SvarSlet